A New Chapter

Alla inlägg den 5 december 2012

Av anewchapter - 5 december 2012 22:17

ännu en gång är jag sjuk :/ det är tredje gången få fyra månader?! vad händer liksom :/ jag brukar vara sjuk en gång om året!

nowalii har iallafall varir frisk men hostade innan så ska ringa abk imorgon och skälla ut dem

var jobbigt att gå upp imorse pga halsen men hade inte så mycket val. sen måste pappa varit tankeläsare för han plockade upp mej :)

som jag misstänkte hade jag urinvägsinfektion så nu blir det insentivkur på 3 dagar :) fick även träffa min nya läkare och han var kanon :) min gamla gick i pension i slutet av förra året typ

efter läkaren åkte vi till maxi :) eftersom jag inte har bil längre så får pappa komma när jag ska ha hundmat ^^ sen blev det lite mat med och sen julklappar till jakob

ska köpa en magnettavla med men dem är billigare på andra ställen :)

har inte gjort mycket mer. orken är helt borta :( har lyckats få i mej ett par mackor nu när lillan till slut somnade

ska se klart HK och sen sova :)

får se om det blir något skoj på lördag eller inte :/ ev följer jag bara med på förfesten/middagen och åker sedan hem. allt beroende på hur jag mår

kram

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards