A New Chapter

Alla inlägg den 8 december 2012

Av anewchapter - 8 december 2012 17:45

Idag har vi varit i stan och träffat Hannes och Magaretha. Vi var och åt på steakhouse, jag tyckte det var jättegott men de tyckte det var sådär XD För mej var det pinsamt när de satt och pratade högt om det eftersom våra bordsgrannar stirrade på oss


Sen skulle hannes klippa sig och jag frågade om han vill ses mer efter. Så jag och M gick till lindex där hon skulle byta varor. Hon köpte nya halsdukar och en mössa (jättefina!) och plötsligt frågar hon mej om jag med vill ha och jag blir helt paff. Sen när hon har betalt så frågar hon mej igen XD

Jag tackade artigt nej men berättade att det fanns något annat jag ville ha, fast till nowalii 


Så hon köpte de där skorna jag kollat på ett tag :D Ville ha ett par skot eftersom lillan är iskall om fötterna så med dessa bör hon vara varm :D Och inte nog med det! Hon köpte även den där jeansklänningen från newbie jag kollat på i en evighet!! Så den ska hon få i julklapp! Sen frågade hon vad mer jag gillade så jag visade henne ställen me newbiekläder XD 

Hade man varit miljonär så hade jag lätt köpt ett av varje plagg från dem XD hihi


Sen fick jag bryta upp och M började bli trött i benen så vi skiljes åt därefter :) 


Nu väntar jag på mamma och pappa som är lite sena!! kommer knappast hinna bli klar till 18.30 så får göra mitt bästa där...


GRATTIS IDA PÅ DIN DAG!!! vi ska ha fett kul ikväll !!


Måste ta lillan nu 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards