A New Chapter

Direktlänk till inlägg 26 november 2012

jobbigt

Av anewchapter - 26 november 2012 00:19

snart har det gått 2 mån sen jag och ann pratade med varann. vi har typ messat två gånger men det är allt

är lite irriterad! måste få skriva av mej då jag tänkt på det ett tag

först får jag väl säga att det blev totalt kaos den kvällen och vi sa väl båda lite dumma saker :/

det jag är mest frusterad över är att hon inte verkade förstå alls hur man kände sig!!
istället för att få mej att slappna av fick hon mej att bli ännu mer orolig!

ann har ju varit med från start med hannes och vet allt som hänt, så hon om någon borde förstått hur nervös och orolig och stressad man var :/ och ja amningshormonerna gjorde säkert sitt med :(

jag försökte kontaka henne ett tag efter, ni vet låta allt lägga sig, sen messade jag två bilder på nowalii och filten jag fick till henne. "nowalii gillar sin nya filt" skrev jag och fick till svar "vad bra..."
vad svarar man på det liksom?!

Jag vet inte heller hur jag ska ta kontakt med henne för jag vet inte vad jag ska skriva...
Skrev iallafall och frågade om hon fått fadderbeviset än.

Man funderar lite på om man verkligen gjorde rätt i att be henne vara fadder, det kändes kanon innan men nu vet jag ju inte :/
Tror det beror på att jag inte vet var jag har henne :/

De andra faddrana har ju hört av sig och frågat hur det går och allt, men inte Ann :/ Visst skriver jag här men det är långt ifrån allt som händer i vårt liv ju

Sist vi blev ovänner så tog det 6 mån innan vi började prata med varann igen. Då skrev hon till min blogg och jag blev så glad.

Nu har jag iallafall fått skriva av mej lite och gnälla ^^

lillan sover iallafall gott sen någon timme tillbaka :) får se om hon sover länge imorgon eller vaknar tidigt

Ska försöka sova lite snart men först ska jag svara en kille jag fått kontakt med ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards