A New Chapter

Alla inlägg den 13 november 2012

Av anewchapter - 13 november 2012 23:04

tja idag har det varit fullt upp :)

först hade vi bvc med föräldragrupp. hade barnmassage vilket inte gav mej något... då kan jag likabra fortsätta så som jag gjort den här tiden haha

sen hem och ut med vovvarna med såklart är rastgården okuperad av den hund som hoppade på cola :/ hon verkar tro att hon äger rastgården!! och hennes vän var grymt otrevlig!
som tur var hittade tjejerna något spår så de blev iallafall lite trötta i skallen

hem å lämna dem och på väg in till stan ringer kelli. det är ingen öppna förskola idag :/ så vi går till barbacka istället ^^ går hem strax innan 16 för att hinna med allt

lillan sover så jag slänger i mej lite rester för att orka :) sen bytte jag om på oss båda och ut en snabbis med vovvarna.

tog bussen och gick inom mitt gamla kvater. kollade om en granne var hemma men det var hon ej så bad grannbarnen hälsa att bag varit där

sen gick man till syrran med en skrikade bebis XD lagom kul men man har vant sig :)

men firandet gick bra å syrran blev glad över presenten :) mamma körde mej hem och blev att natta lillan. hon somnade lagom till 21 och har sovit sen dess

känner mej iallafall nöjd med dagen :) har även druckit en liter idag med :D whoho!! får se om jag lyckas imorgon med ;) får fixa lite lime att ha i ^^

imorgon blir det babyrytmik och sen ska jag bara ta det lugnt :) kanske pyssla lite här hemma

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards