A New Chapter

Alla inlägg den 4 november 2012

Av anewchapter - 4 november 2012 20:45

Jag kommer ihåg varför jag gillade att festa förr :) För att jag inte blir bakfull hur mycket jag än dricker och det är så nice!

 

Kära rara söta Ida och Kee såg till att jag kom hem (gav mej lift) säkert och det är jag så tacksam över! var ute snabbt utan för med vovvarna innan jag åt lite kebab och hoppade sedan isäng :)

 

Kändes tomt att vakna utan nowalii :/ sen var det bara att börja göra sig redo och åka ut till fjälkinge och min kära dotter. det gick, liksom förra gången, kanon att vara hos mormor :) när jag pratade med mamma så sov hon <3

 

 

Så här snygg är jag dagen efter en fest haha! Ok kanske inte så snygg men en dusch och lite tvål gör susen ;)

 

Efter jag kommit till mamma blev det massa mys och sen fick jag ge lillan mat! Trots jag pumpade två gånger innan jag åkte var dem smäckfulla :/

 

sen bytte jag om på nowalii. det var tänkt att vi skulle ha möte med klubben men ingen kom XD lite trist då det inte är så ofta det händer saker på hösten :/

 

så här söt blev min tjej som raggare

 

Tyvärr är tröjan numera för kort och det känns så sorligt! Blir att tvätta och lägga ner i lådan :( Men stl 62 har jag alla bilkläder jag köpt :D:D ok lite har jag fått med så man kan ju låta henne vara cool ändå <3

nackdelen är att alla kommer tro det är en pojk haha

 

 

mer har inte hänt idag så nu blir det tv!  

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards