A New Chapter

Alla inlägg den 2 november 2012

Av anewchapter - 2 november 2012 14:45

Nu är det fredag igen. Då blir nowalii... är det 15 veckor? nje.. stämmer det? Ne 14 veckor blir hon idag :) Mammas stora tjej <3

 

Har nyss kommit hem och sitter och väntar på att hundarna ska komma :) De har varit hos mamma och pappa över natten. Ibland kan dem inte följa med av olika anledningar men det är trist att man inte kan vara med dem överallt!

 

 

Jag är även lite deppig eftersom jag inte kan hitta nowaliis jacka :/ den jag köpte i onsdags och som ajg blev helt kär i :/ Funderar om jag hade med den till mötet men då borde jag ha märkt det. 

Jag brukar inte heller vilja ha på för mycket kläder och tog ju bilstolens åkpåse. Så vore konstigt. Satte inte den heller under vagnen för då borde jag sett den när jag la ner salladen+ att min andra skötväska tog upp 95% av platsen.

Har kollat överallt här hemma och är lite ledsen :( har fått lite tips från en i mammagruppen men inte på något av ställena fanns den

 

Hoppas på att den snart dyker upp iallafall... hittade ju ena tiger sockan efter 1,5 vecka :P

 

TACKAR JOHANNA FÖR EN UNDERBAR DAG MED DEJ! OCH VAD BRA DU GILLADE DIN PRESENT! 

DU ÄR EN HELT UNDERBAR PERSON OCH JAG ÄR GLAD ATT DU FINNS I MITT OCH NOWALIIS LIV <3

 

 

kramis så länge

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards