A New Chapter

Alla inlägg den 9 november 2012

Av anewchapter - 9 november 2012 21:30

om jag har räknat rätt nu så är nowalii 15 veckor gammal, det är sjukt hur tiden går fort faktiskt :/ Men det är samtdigt underbart!!

 

Idag har det varit full rulle :) 

 

Först hade nowaliis blöja läckt i sängen så jag fick ännu mera tvätt :( lagom kul när man redan har för mycket!!! men vad ska man göra?

 

Sen ut med vovvarna efter man upptäckt att de hittat mina pengar :/ så saknas en peng :( som det senare visade sig att cola ätit upp :(

 

Mamma ringde och vi skulle mötas 1240, tio över upptäcker jag kloclan och ingen av oss är ombytta! PANIK!! men hann med bussen så blev inte jättesen. 

 

Efter jag träffat mamma snabbt så gick jag till barbacka för att möta upp de andra. Therese och pojkarna hade jag ju redan mött på bussen och de andra var redan på plats :)

 

Var en trevlig stund som alltid men stannade inte jättelänge. Hundarna måste ju ut så gick hem vid 15. Det bästa var att jag fick mata lucas (therese minsta). Han och nowalii var jämnstora vid födsel.

Man kan liksom inte förstå vart ens lilla bebis tog vägen. Man fick verkligen upp synen om att hon växer :P Jag har ju märkt att hon växer men man gör det ändå inte. Det blir så när man alltid är hemma med dem :)

 

En annan sak om var kul var att Madde N höll hugo och nowalii och båda började suga på hennes ena hand :D:D tyvärr stular min mobil så kan inte lägga upp bild på det :/

 

Tog det lugnt resten av dagen :) nowalii var lite strulig men till slut fick jag henne att somna :)

 

tja, då har min dag sett ut

 

imorgon står tvätt och barnvakt på schemat :) om jag har tur kan glenn fixa en ny laddare till mej :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards