A New Chapter

Direktlänk till inlägg 20 november 2012

Gäsp

Av anewchapter - 20 november 2012 17:18

Vaknar tidigt av lite jollrande, lyfter över lillan och ger henne mat, somnar en stund. när jag vakanr igen har lillan med somnat så jag lyckas somna om... tvingar mej upp vid 9, går till rastgården så vovvar får leka av sig. hem och äter lite innan man ska med bussen

Kommer lite för tidigt, går inom netto och köper klementiner och en drickyogurt. träffar på en från barbacka och min en gammal granne, pratar med båda. går sedan vidare till therese i mammagruppen. hon är lite sen så hon verkar jättestressad. 

köper sötaste "overallen" någonsin! på väg till bussen träffar jag på gamla brevbäraren... inte heller denna gång vill hon ta mina räkningar. inser hur mycket jag saknar österäng :´(


hoppar av vid en tillfällig hållplats (korsningen vid domusparkeingen/museum/partaj) och går till willys hemma. träffar på mikaela ifrån gruppen. pratar lite lätt. lämnar ett brev och går in. blir lite mat. 

Känns stort att köpa första tetrapacken med ersättning... jobbigt faktiskt :/ men det är för bådas skull. Ska se vilken som blir bäst innan man köper storpack pulver.

Går hem med varorna men träffar på therese h och pratar lite. skyndar hem och tar ut hundarna på en kissrunda. kollar att cola inte busat innan man får till församlingshemmet.


mysigt att sitta och prata. martina ifrån gruppen kom lite senare. alltid kul att träffa nya mammor :) pysslet innebär att vi idag gör klockor. gjorde ett försök och inser hur kass jag är på att pyssla :/ men den blev iallafall ok... med rosa bil, tigrar, blommor och fjäril.

går hem och går inom optikern. ska inom där imorgon igen och hämta lite glasögon till mamma. Kommer hem och tar ut hundarna


diskar, damsuger och kokar nappar innan jag gör mat. spagetti med färdig köttfärsås. Mums!


Är totalt slut men ska pausa en stund... senare kommer ju hannes



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards