A New Chapter

Alla inlägg under augusti 2013

Av anewchapter - 26 augusti 2013 21:00

Hej alla läsare

 

Idag har vi haft fika med en annan grupp på facebook som heter Kristianstadsmammor. Det var jättekul att göra nya bekantskaper och jag fick dessutom mysa med en minibebis!

Låg på 1500-1900 g (minn ej) och var runt 45 lång. Så liten han var! Såklart var han jättesöt med :D Sen fick jag äran att ge han lite mat med vilket var jättekul! Absolut dagens höjdpunkt hiih

 

Efter fikan följde jag syrran till stan innan jag gick hem. Kissa hundar och sen börja göra lite mat. Liten fick vara uppe lite extra idag eftersom hon sov lite senare än vanligt 

 

Nu ska jag kolla på criminals minds innan jag ska försöka sova

Av anewchapter - 25 augusti 2013 18:15

För idag är det inte Jakobs födelsedag ;)


Däremot så var det idag vi firande honom med buller och båg :) Som alltis blev han jätteglad över alla presenter :)

Av oss fick han: 1 t shirt, 1 blå pippitröja, vattenbalkonger, tuschpennor och någon färg med doft


Vi fick krov och pastasallad att äta oh sedan tårta :)


Takon blev även lämnad där för lite servic ;) ena bakdäcket var lite dåligt med luft så skulle kolla om det är punka, sen skulle vi sätta dit nya selen samt tvätta den :)


En lugn och bra firande innan man kördes hem och kunde fixa med de sista sysslorna innan liten skulle sova



Av anewchapter - 20 augusti 2013 15:45

vädret är helt underbart ute! soligt men ändå lite svalkande vind :)

tillbringat ett par timmar med annakarin idag :) blev 3 nya dregglisar, diadem och hårband till lillan :)

träffade även ida madde n och henrik (maddes karl) med barnen på stan :) saknar alla fikor men det kommer nog igång snart

dock har lchf gjort sitt och jag kunde inte ens äta halva biten med weinerbröd :( blev så... äckelmätt av bara ett par tuggor. är ju skönt att sötsuget minskat så mycket då det är ett dumt beroende, men ändå liksom!!

nu leker vi lite... eller nowalii öser ut allt på golvet å jag tittar på :)

funderar på vad jag ska göra för mat idag, tror det blir chicken nuggets och liten får spagetti

deo 17kr lindex
hårband 20kr hm
grönt diadem 10kr
dregglisar 3 för 100kr name it

chailatte och weinerbrödet

bus på stan och lukta lite på blommorna

lek med plocklådan, men var har hon gjort av den runda?! letat ihjäl mej och börjar tro den blivit slängd av misstag :(

Av anewchapter - 19 augusti 2013 12:22

lillan har somnat själv i sängen... gud vet när hon gjorde det sist!

har lite fixardag då ingen kunde ses. måste ner i förrådet med en massa grejor men sen måste förrådet rensas med :( ska gå igenom de kläder som ska säljas så det kan läggas ut, kolla va som ska behållas och säljas.
kanske hyra bord någonstans och sälja av lite?

snart ska jag iväg, eller om en timme. ska inom och se om jag får tag på kommunen med :) känns läskigt som fan men måste göras :/

nu ska jag kolla mejlen och sen äta lite

bus

Av anewchapter - 19 augusti 2013 09:55

att se och upptäcka, så underbart stt följa <3

Av anewchapter - 18 augusti 2013 22:38

ligger och kollar på tv :) trollkarlens lärling och ska snart sova

visningen ikväll var kanon :) gud vad fina saker som kommit :D och lillan skötte sig kanon så gott som hela tiden <3 stolt man blir ^^

jaja nu ska jag sova :) imorgon är en ny dag med nya händelser!

sackn and seat hamnade visst lite fel haha

massa spring i bena

trött? inte det minsta ;)

snygga mej ;)

Av anewchapter - 18 augusti 2013 10:43

verkar bli en lika trist dag idag som igår :( iallafall till ikväll


har hunnit med att cykla en runda med vovvarna och damsugat lite, frukosten är nere och liten busar.

dock är jag orolig att bli sjuk eftersom jag har lite ont i halsen idag med :(


har inte tid lust eller ork att bli sjuk! 


nej nu ska jag göra något vettigt.... kanske mysa ner mej med en film? liten har fullt upp med att undersöka sina skor och allt annat i hallen haha

Av anewchapter - 17 augusti 2013 10:45

idag har jag fixat och donat lite här hemma. Plockat undan lite från ena skänken och borstat hundarna och lite annat smått och gott, en fixardag helt enkelt, skulle tvättat men hade inte den minsta lust till det XD ibland får man vara lite lat hehehe 

 

för en gångs skull somnade nowalii lätt och utan några större protester :) skönt faktiskt! hoppas perioden är över så det inte tar timmar att få henne att somna igen :(


nu ska jag krypa ner och kolla på en film innan man ska sova :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards