A New Chapter

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av anewchapter - 4 augusti 2013 20:10

373 dagar gammal så kom äntligen det första ordet från Nowalii. Det blev såklart mamma <3 Stolt man är nu :D


Hon kan även säga itta,vov (hundarna) och ej (hej eller nej) men det räknar jag inte som ord eftersom det inte är hela ord. Ska bli kul att se vad som kommer härnäst!


Idag har vi tagit det lugnt, har haft så ont i benen idag igen :/ slutade med att vi båda somnade på bäddmadrassen som jag dragit ner på golvet tillfälligt XD så medan nowalii roade sig med att klättra rundor på mej så läste jag lite tills hon däckade mot mitt ben... med rumpan i vädret hihi, sen lyckades jag med somna och gud vad skönt det var! Riktigt förvånad att jag lyckades somna


annars har vi inte gjort mycket mer, handlat lite mat, badat på baksidan och gått promenader med vovvarna i det varma vädret


imorgon ska vi träffa anna karin och viggo :) ska bli kul att komma dit och se hur de bor och nowalii kommer få ett minifirande :D


kramis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards