A New Chapter

Alla inlägg den 8 augusti 2013

Av anewchapter - 8 augusti 2013 20:34

börjar bli lite sliten nu, ska snart in i en dusch så man slipper vara så klibbig! har börjat klia i handflatorna och på fotsulorna på kvällarna, skitmysko! påminner om den känslan man hade som gravid :/

 

idag har lena och grim iallafall varit här :) alltid lika kul med besök även om det blev ite spontant. tyvärr kunde vi inte ses i parken då vädegudarna ansåg vi behövde lite regn :P med lite menar jag att himmlen öppnade sig haha

 

efter lena gått så tog jag det lugnt och diskade och tog fram mat. lillan sov rätt länge och sen ringde johanna så blev snabbshopping i stan :P

 

kan ju även nämna att jag har ringt ett par... typ 10-15 arbetsgivare och frågat om jobb på dem som svarat. och jag gjorde bara bort mej hos en av dem, men hon var iallafall så snäll att jag fick förklara och hon förstod hur jag menade :D så det känns iallafall skönt.

 

nu sover lillan, sovit dåligt flera kvällar nu och igår somnade hon skitsent efter att evoca blivit hämtad... tror hon var runt 1-2 på natten när hon somnade om

 

imorgon tror jag evoca kommer hem igen så ska ta bort alla leksaker till dess ^^gömmer alla eftersom även cola blivit skendräktig, men hon nöjer sig med att ligga med benen isär haha

 

kramis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards