A New Chapter

Alla inlägg den 6 augusti 2013

Av anewchapter - 6 augusti 2013 22:33

idag har jag mamma och mikan varit i malmö :) tanken var att jag skulle fixa en ny sele då det blivit något fel med posten... men såklart har de semesterstängt (stod inget på hemsidan eller dörren om det) :/ meeeeeennn

vi har haft en kanondag och jag har shuppat! en tjocktröja och klänning åt mej och två bodys+ en klänning åt liten så är supernöjd :D ska skicka bild till annakarin imorgon och tacka för presentkortet hon fick i ettårspresent av dem ^^

nu kollar jag tv och ska snart sova. är rätt trött *gäsp* imorgon blir det fkassan för att räkna ut alla dagar jag har kvar sen se vad det var jag fivk med posten :/ sen ska vi och kolla på kläder åt nowalii hos en kompis :)

dock blir det ingen inskolning för nowalii denna månaden :( så vi har anmält oss rill rytmiken igen ^^ varför sitta hemma liksom?
på ett sätt är det skönt att ha henne hemma längre men samtidigt inte :( nästa vecka börjar allvaret med att ta tag i jobbsökandet ändå... sen får vi se hur det går!

kul att testa sittvagnen, så kul at mamma måste byta sin tyckte isabell

sovande nakenfis <3

ugglebody lindex 80kr
klänning åhlens 19kr
tigerbody lindex 44kr

evoca med döskalle valpen som hon tror är hennes valp

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards