A New Chapter

Alla inlägg under april 2013

Av anewchapter - 8 april 2013 09:58

en halv kopp kaffe och en bit frazier mint så har man vaknat till liv :)

har börjat plocka lite men går segt haha tur man kan ta det i den takt man själv vill

sen fattar jag inte hur mycket tvätt en person och bebis kan ha O_o är alltid fullt i korgarna :/ fast nu är det ju fällperiod så får byta lillan byxor var dag för de är så håriga :(

hon kryper runt som alltid... eller går jag så följer hon efter annars jobbar hon med att få tag på min kaffekopp haha

tja solen skiner så det är nice! snart börjar väl liten bli trött med :) hon brukar vilja sova 10-10,30

tja liten uppdatering bara :)

Av anewchapter - 8 april 2013 08:55

morgon!
astrött efter att ha varit 55 gånger och ge liten nappen

men men, piggnar väl till efter kaffet ;)

idag ska jag städa lite och koka alla nappar/flaskor hade jag tänkt

nu sitter hon och äter macka :) första gången hon får macka till frukost :) hon är duktig som tusan <3

Av anewchapter - 7 april 2013 08:38

nyligen upp stigen och trött :(

liten sitter på golvet och mumsar riskaka :D då och då sträcker hon ut den mot evoca som ser så olycklig ut när hon inte får den haha så söt är dem<3

morgonsysslorna klara och väntar på kaffet

börjar bli lite förkyld så ska bara ta det lugnt idag :( liten har varit lite hostig och snorig inatt men är lika pigg och glad som alltid

nu är kaffet klart så nu är det dags att vakna till liv

Av anewchapter - 5 april 2013 21:18

varit på min första vipshopping på hm :) var kul men ensamt :/ men lite hittade man ändå

20% på allt sen hade jag 50kr kupong :) så blev ca 130kr rabatt

musse tröjan ska jakob få på dopet
mössan är till isabell
de två tröjorna till nowalii
sen hittade jag bara ett linne, 3 nagellack, shampo/balsam och hårfärg

senare gick jag inom jasmine och kom ut med nya öronhängen till (silverhjärta med strasstenar) :D så dagen har varit kanon ^^

sen att man fikat med dem bästa är ju med ett plus

misstänker dock öroninflammation på lillan så ska be syrran kolla imorgon :/ hon har haft mycket klegg nu på kvällen :(

imorgon blir det hus och hem mässa med mikan+familj :) sen tvätta hela kvällen

sen måste jag till fjälkinge i veckan å kolla efter leggins

hmm

Av anewchapter - 3 april 2013 20:41

solen har skinit och har varit underbart ute, men har fixar saker inne istället

är trött så ska lägga mej tidigt, lillan vaknade ett par gånger inatt, ena gången var hon vaken nästan en timme :( stackars tös <3

hon sover iallafall sött nu :) här är en bild ifrån i förgår eller något :) mammas älskade tjej

:(

Av anewchapter - 2 april 2013 16:15

den här dagen blev inte alls som jag hade tänkt... blev total katastrof :(

men det är sånt som händer i livet och lättast är att ta livet som det kommer


som tur var hade jag bestämmt med johanna så fick lite tjejtid med henne :D

tjejtid är alltid bra 


tusen tack vännen

Av anewchapter - 1 april 2013 15:58

tja rubriken säger allt

bild 1: nowalii hittade ben imorse och smakade aha
bild 2: på väg till parken hittade vi lite blommor
bild 3: gungpremiär :)
bild 4: trött efter en tur i parken

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards