A New Chapter

Alla inlägg den 19 april 2013

Av anewchapter - 19 april 2013 21:15

Barnbidrag på en fredag, det är liksom inte helt fel!!

 

Mötte upp syrran vid 10 och vi gick till cubus där jag la undan byxor till lillan igår. Köpte dem tre och var skitglad! då det var 3 för 2 gav jag bara 98 kr för 3 treggins! Sen frågade jag om det gällde allt och det gjorde det, bara barnkläder då

 

Vi gick vidare då syrrans skulle möta upp en vän till familjen. Hon var lite sen dock :P Men det blir man lätt med alla hemska ombyggnader här i stan! Hann umgås en liten stund innan Bexan ringde och jag mötte upp dem

 

Playday på andys idag :D Fast vi blev bara 3 st :/ lite trist för alla brukar vilja gå dit istället för barbacka. men vi hade iallafall roligt :) Sen hade vi följe till stan och jag shoppade ett par byxor och 2 par dregglisar till på cubus

 

Här är inköpet utom ett par byxor, det är dem lila som saknas och de är i samma färg som dregglisen

 

 

Ska köpa 2 bodys på cubus som matchar byxornas härliga färger ^^ lillan kommer bli så fin!

 

Eftersom det hände en olycka å andys fick hon på de lila, därför de inte var med på bild :P dumma blöja som läckte XD

 

Sen blev det dags för mej att gå hem och ut med hundarna

 

mycket så har inte hänt, varit på maxi och köpte lite mat bara men annars har det varit lungt så att säga :)

 

Kram i det fina vädret

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards