A New Chapter

Direktlänk till inlägg 28 december 2011

dagen än så länge :)

Av anewchapter - 28 december 2011 12:38

Hmm


jag vaknade och mådde illa direkt... troligtvis sitter det kvar sen igår för det vill inte försvinna. fick bara i mej 1½ pannkaka :( hundarna fick resten.

sen tog jag ut hundarna på en längre runda (dvs runt mitten området haha) innan jag tog plånkan och åkte till maxi. Eftersom hundmaten varit slut i 1½ dag har de fått leva på bozitas burkmat... inte för att dem klagar då det är som oxfile för oss :P


Blev icas den här gången. Cola gillar den med oxkött så jag fortsätter med den tills hon tröttnar. Evoca äter ju allt som serveras och lite till. Sen hade dem billiga clementiner så nu får jag allt börja äta upp alla jag köper.

Eftersom jag mådde skit och var nära på att kräkas på riktigt köpte jag mej 2 frallor+ juice i kassa 14. det var precis att jag kunde äta men illamåendet ville ändå inte försvinna :(


Sen blev det furuboda. dit skulle jag mest för vi måste dit en dag denna vecka+ jag måste skriva ut så jag kan skicka in mina papper till csn. upptäckte att jag hade 37.5 p, vilket innebär att om jag vill så kan jag välja bort en kurs. men jag sökte för alla eftersom mina cocher inte var där idag.

Vill kunna fråga dem som är bäst. sen måste jag ju isåfall kunna välja bort en kurs och hur gör man det?


Åkte inom netto för att köpa mer toapapper :) de hade billigt nu ^^ Blev även lite basvaror

hem och diskade lite och nu ska jag chatta lite med Klara :)


senare ska jag ge mej på min roater.... om jag lyckas...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards