A New Chapter

Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

sommar

Av anewchapter - 17 juni 2014 19:59

Sommaren närmar sig men jag längtar inte :( så har inte alls varit en bra dag då jag fick dåligt besked ifrån akassan

Kändes asjobbigt men verkar inte att man kan göra något så hoppas facket vet ett kryphål åt mej :( frans säger det löser sig och mamma med, men det är inte så lätt som de får det att verka. Just nu kan jag inte få soc heller utan måste vänta tills efter sommaren :(

Träffade även på marie, anns lillasyster. Fick veta att ann var gravid. Vilket gjorde mej ännu mer depp. Men kul hon bor här nere igen och verkarha gått ner massor i vikt sen sist vi sågs (2012)

Jag saknar ann som fan det gör jag och kommer nog alltid att göra. Hon betydde så otroligt mycket för mej och vi pratade ju så gott som varje dag. Men hon har gjort sitt val. Samtidigt tänker man på hur hon alltid fanns där och att hon älskade nowalii från första stund. Tack vare hennes stöd insåg jag att jag skulle göra det som jag själv ville och ingen annan.

Hon kom ner nån dag efter jag fått beskedet för att stötta mej. Hon fanns där så fort man behövde henne, hon kom ner den vecka det var dags för då skulle mamma vara borta. H
Eller hur hon började gråta när nowalii sparkade för henne. Varje gång jag ser doptavlan så tänker man på henne.

Jag har inte kunnat finnas där för henne under de här månaderna. Att glädjas åt deras barn såsom de glädjes åt mitt. Per hennes kille var ju den som gissade rätt på dag. Det är faktiskt jobbigt allt det här med ann. Och att inte fått följa hennes första graviditet eller ens vetat om det. Och hon är beräknad nästa vecka

Så ikväll är det en deppig kväll för mej helt enkelt men får trösta mej att nowalii däckade på en kvart

Kram kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards