A New Chapter

Alla inlägg den 4 juni 2014

Av anewchapter - 4 juni 2014 20:20

så vad har lilla jag gjort idag?


jag har varit på introduktion inför sommarjobbet. är så drygt men nödvänigt :) 

därefter snabbt inom johanna och plockade upp mina nya tuppewarwgrejor!! en sil, burk, vattenflaskor och grönsaksstöt


snabbt hämta liten på dagis, sedan vidare hem och sabbt fixa det sista innan hannes kom. 

sen var han här i 4 h och efter han åkt slängde jag i mej lite hemmagjord pizza


blev grymt gott fast det var en salig blanding. banan salami bacon svamp köttfärs och 400 g ost!!!


ner och fixa med tvätten och tvättar gör jag ännu. lillan somnade snabbt så jag hoppas at perioden äntligen är på väg bort. är så skönt att hon somnar så snabbt och sedan sover sött :)


nej nu måste jag ner i tvätten sen fixa lite andra saker :)

Av anewchapter - 4 juni 2014 07:30

Sitter här och njuter av det tysta
Mitt hjärta är trött och sover fortfarande <3 fon får sova en stund till så kan jag dricks kaffe ifred, men samtidigt är det konstigt att inte höra hennes prat och skratt. Hon är den som alltid väcker mej annars

Nu hör jag något därinne, tror hon vaknade nyss :) men väntar lite tills jag är säker

Idag ska jag på introduktion och i eftermiddag kommer hannes. Sen ikväll blir det att tvätta då jag bokat sista passet

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards