A New Chapter

Alla inlägg den 16 juni 2014

Av anewchapter - 16 juni 2014 19:58

Igår blev inbjudan till kalaset klart så det ska bli skoj!! Kommer serveras paj och tårta :)

Idag har det varit en fin men molnig dag.

Började med att visa upp pappet hos af och sen upptäckte jag att lillan kastat av sin nya solmössa :( sen har vi varit i parken med lite vänner och låtit barnen leka en massa. Därefter gick jag och annakarin i stan där vi träffade på mikan

Pappa fick hämta mej då jag missade tåget :( tur man har en underbar pappa som kan ställa upp :D

Ut med hundarna och sen fixa middag! Kyckling med grönsaker blev det. Enkelt och lätt

Fick även veta att jag får pengar från akassan vilket är helt underbart! Kan pusta ut ett tag nu :)

Tja det var allt som hänt idag

Av anewchapter - 16 juni 2014 08:38

Sitter på stationen och väntar på tåget :) för första gången på länge slipper jag betala för min resa då jojo sommar började gälla igår ^^

Var seg imorse och låg kvar till 7,30 innan man fick dra sig upp och ta bort sängkläderna i lillans säng

Jaja af och sen lek i parken ett par timmar står på schemat idag

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards