A New Chapter

Alla inlägg under juni 2013

Av anewchapter - 8 juni 2013 12:52

det märks verkligen att sommaren har kommit! varmt och kvavt och ännu mer värme :P

varit ute med hundarna igen och var inne lite snabbt och kollade efter present till småkillarna som snart fyller år :) det jag hade tänkt blir det inte :(
så blir nog att jag köper det på torsdag

blir en fullspäckad vecka igen, härligt värre haha :) får bara inte glömma skriva upp allt så man glömmer

måste ner och kolla om det var idag eller imorgon jag skulle tvätta.

idag ska jag bara chilla iallafall :) är en sån slappedag men jag orkar inte vara ute :(
för varmt på framsidan och för kallt på baksidan :/ lagom kul liksom :(

kram banan

Av anewchapter - 7 juni 2013 23:19

och bara för det så får ni nöja er med bilder frå. idag hehe :)

happy dag på er!!!

Av anewchapter - 7 juni 2013 08:38

ligger i sängen och kollat allt :)

hundarna vilar efter en härlig cykeltur i det svala vädret! Dock har cola inte varit så pigg sista gångerna :/ men hon kansle har löpvärk?

frukosten, rabarberkräm med grädde, är i magen och liten busar.

ska snart in i en snabbdusch och göra mej snygg innan man ska träffa mikan :)

jag måste snart till ullared! behöver MASSOR av leggins haha

kram så länge
*nowalii får ha finklänningen från nowali idag*

Av anewchapter - 6 juni 2013 18:14

Liten sover längre och bättre men inte helt som innan. Vaknade vid 4 första gången och sen en gång till.

Hann plocka lite innan mamma plockade upp henne vid halv nio. Sen dess har det varit full fart :)
nästan allt är gjort. Ska fortsätt nu när filmen är slut med att vika lite tvätt, sen sätta allt på rätt ställe :)

känns skönt att man fått ordning igen :) det viktigaste är gjort resten gör jag nog imorgon :)

har även varit i parken med päronen och mikan. Efter ett tag insåg jag att något var fel :P Liten hade skor på sig!! Hon har fått sina första riktiga skor idag!! Känns så overkligt liksom! som att hon är ett barn <3

och om knappt 1,5 mån så sitter jag här och lipar då min tö fyller ett år... mammas lilla tös börjar bli stor!!!

tack mormor för de fina skorna!

lite bilder från lägenheten med :)

Av anewchapter - 5 juni 2013 20:12

Återligen en bråkig dag :( Jag hoppas det är tänder och att de kommer snart i så fall!


Svampen verkar ha blivit bättre, men hon har ont när man torkar :( tycker så synd om mitt lilla hjärta


Varit en lugn dag. varit och sålt gåstolen nu. Lite mer plats i förrådet och nu blir det snart lägga ut mer saker. funderar på att sortera och sen ställa mej på torget och sälja i slutet av sommaren.

Lyckades fixa lite här hemma och har gjrot en paj nu, tar nog med den imorgon när jag ska träffa mamma i stan. Godare att fika tillsammans ju


imorgon blir det fullt upp iallafall. mamma kommer tiidigt och plockar upp liten. ska bli skönt att röja och få ordning. Normalt lyckas man fixa det när hon sover men nu sover hon typ inte och ska hela tiden var i famnen :( man blir totalt slut haha


har skrivit upp allt som ska göras och har fått lite lite gjort idag iallafall :) när liten har somnat ska jag fixa lite smått innan jag ska ta en varm dusch och äta kvällsmat. blir nog en omelett eftersom jag är så trött.


imorgon har jag tvätt 7 så blir tidigt. kommer vara astrött :P


nej nu ska jag sluta blogga och göra något vettigt istället... som att... skaka rumpan lite ;)

Av anewchapter - 4 juni 2013 20:00

Idag har vi haft fika med bvc gruppen igen :) alltid lika härligt att träffa dem och se hur långt deras bebisar kommit i sin utvecklig :)

 

men det bästa med dagen är nog att korten från undervattensfotograferingen redan var klara! man kunde knappt bärga sig för attfå hämta dem :D

 

annars har jag mest tagit det lugnt idag :) liten har hft skoj med massa bus så hon är lite småtrött  :)

 

xoxo

Av anewchapter - 1 juni 2013 22:30

Idag begav sig jag mamma liten och hundarna oss iväg till slimminge nere i skåne. Anledningen var att vi skulle på hundens dag :)

 

Det var jättetrevligt och kul. Evoca fick 5te pris i utställningen men de tog inte hem några andra priser tråkigt nog :( me najg tävlade inte såå mycket med dem. Var inget de var så bra på så kändes inte lönt alls.

 

Träffade även mitt ex där, danne, vilekt kändes konstigt. Men på ett sätt var det skönt för allt jag mindes var alla problemen vi hade under vårt förhållande. Så nu slipper man tänka på "hur det hade varit" om man säger så. Dock måste jag säga att jag ser mycket bättre ut än hans nya brud XD (men gör inte alla det?!)

Dock är det synd om hans valp han skaffat, em staffe/pitbull om jag fattade det rätt. ska bli intressant att se den på julutställningen... För så som han behandlade cola emellanåt, då ska man inte heller ha hund :/

 

Vi hade iallafall en kanondag :D Kom lite regn och sen ökenvärme haha Men jag hoppas mamma kanske följer med mej nästa gång med. Alltid kul med sällskap

 

Nowalii har även hon tävlat för första gången! Är så stolt över henne!! Hon och alla andra barnen fick diplom och en godispåse! Är så stolt över evoca att jag nästan börjar gråta! Nowalii höll henne helt själv medan jag höll i henne så hon kunde gå och inte en endaste gång drog evoca! De kommer gå såååå långt <3

 

bilder kommer senare

 

nu ska jag bara ta det lugnt och imorgon med!

 

nattis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards