A New Chapter

Alla inlägg den 17 juni 2013

Av anewchapter - 17 juni 2013 19:11

fet text
Jag har beslutsångest :(
Funderar över lillans kommande kalas men jag vet inte vad jag ska bjuda på :/

Kommer vara en lättare lunch och tårta men va ska man bjuda på?

tänkte först en sak men nu vet jag inte :/ och vad jag ska ha för tårta vet jag inte heller!!!

känns bajs rent ut sagt! får ta och fundera och allt... får se hur många som kommer med

alla dessa val!!! usch!!!

Av anewchapter - 17 juni 2013 18:09

Idag har vi träffat hannes igen. Inte gjort så mycket. Vi var här en timme sen var han tvungen till maxi, och eftersom jag fick avi för ett paket så tog vi allt på en gång.

Så han handlade, sen lämnade vi hundarna, vidare till gymgrossistens nya butik i stan för att sedan lämna maten hos honom. Hämta paketet och sen fixade vi present till glenn som fyller år imorgon. Han hade följe mej oss hem eftersom han hade cykeln där. 

 

Nu håller jag på att tvättadär nere och har städat lite här hemma. Måste snart torka golvet igen. Men de är på väg ut ur löpet vilket är kanonskönt! Är så kontsigt att cola är så över social numera :P

 

solen har även varit frammen men har inte varit jättevamt ute :/ sen har vi fått babygungor här vid mej så det är kanon! Perfekt om man ska fika med en kompis eller något! De flyttade nog gungorna eftersom det var mer skugga på den plätten

 

jaja, det var en liten uppdatering ifrån lilla mej för idag :)

 

kramis

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards