A New Chapter

Direktlänk till inlägg 28 maj 2013

Undervattningsfotografering!!

Av anewchapter - 28 maj 2013 21:30

Efter att ha väntat och längtat och väntat lite till så var det dags för att fotas under vatten :D

 

Det gick kanon förutom första dyket :( jag var nere lite för länge men gick bra ändå. Sen var det lätt som en plätt liksom :) Tror jag kommer på med mej kanonfina bilder nästa vecka när jag hämtar dem :D Man fick se dem efter tagning och se var skitfina och coola! Svåraste var dock att pussas under vatten för man gled på hennes hud haha men fick nog iallafall en bra pussbild

Nowalii är tydligen ett barn som bubblar under vatten haha XD lät skitkul när dem sa det! men vilken fin effekt det blev!

 

På väg hem från torget köpte jag med mej lite frukt och grönt. Körbär banan kiwi sallad vitlök och lite sånt. Lillan fick även ett äpple av en av försäljarna, tyckte det var jättesnällt av honom!

 

Annars har vi mest bara tagit det lugnt hela dagen. Ibland måste man får göra det med. 

 

längtar så mycket tills man får se bilderna!

 

Nattningen gick sådär idag :/ Lite mer skrik än vanligt men alla kvällar kan ju inte vra bra :) går säkert bättre imorgon :) 

 

nu ska jag checka tv lite

 

kollar ni på denna länken kan ni få upp lite bilder från hur en undervattningsfotografering se ut

https://www.google.se/search?q=undervattensilder&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47008514,d.bGE&biw=1366&bih=667&um=1&ie=UTF-8&hl=sv&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=jtmlUa3aIoeH4ATUkIGQBg#um=1&hl=sv&tbm=isch&sa=1&q=undervattensbilder+barn&oq=undervattensbilder+barn&gs_l=img.3...0.0.2.4.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0.eqrwrth..0.0
..1..14.img.dX7mxRqqQGc&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.47008514,d.bGE&fp=cd602c268e44ccee&biw=1366&bih=667

 

nattis

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av anewchapter - 10 april 2016 14:49

tänkte prova en ny blogg :) börja om från början liksom ha det gött Kod för att importera min blogg till Nouw: 7771970524 ...

Av anewchapter - 9 april 2016 22:08

idag har David fyllt 25 ordnade våfflor till frukost och sedan städade vi halva dagen. David ville att vi skulle ta det lugnt men sa jag ville få allt gjort åkte in och kollade i butiker innan vi gick till Coop. sedan hade jaxxon bajsat så var ...

Av anewchapter - 7 april 2016 15:06


idag har jag och jaxxon varit på en föreläsning om kemikalier på vilande öppna. var rätt intressant och man lär tänka lite på vad man köper :) blev en runda på stan. nya byxor, tjocktröja å linnebody till lillen medan nowalii fick en vattenflaska ...

Av anewchapter - 4 april 2016 20:59

och det går så fort samtidigt som det går långsamt. vissa dagar går kanon andra är hemska. idag har varit en mellanbrun dag varit på vilande idag. sedan hem för lunch sen gick vi en kortas till lekplatsen. hade tänkt låta nowalii leka av sig men h...

Av anewchapter - 1 april 2016 22:14

nu håller jag på att fixa med min nya mobil :) blev trots allt en samsung galaxy 7 mamma har samma fast egen. var så lite skillnad att jag tyckte det blev en onödig kostnad jaja varit en bra dag iallafall varit på öppna med syrran och sen en r...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards