A New Chapter

Alla inlägg den 6 maj 2013

Av anewchapter - 6 maj 2013 15:53

måndagar är så tråkiga mest för att inget speciellt händer :P

idag hade jag fullt upp på förmiddagen, ringde ett par samtal och sen gick vi till willys och handlade :) blev lite nya färsk varor och sen kyckling då den var billig igen
hundarna verkar med njuta av solens härliga väder ;)

annars har jag mest bara tagit det lugnt. liberoryggsäcken kom idag! ska lägga ner ombyte och lite leksaker i den :)

sen kom nya kortet till boxen. mitt har strulat en tid så bad om ett nytt. det bästa är att jag har 2 veckor fritt så nu kollar jag på sagan om ringen på c action :P skojigt värre

kosten har gått bra, blir kokospanerad kycklingfile ikväll med lite grönsaker. lillan får samma med lite potatis till. såsen gör jag kall av cream frech

hittade inget till pappa :/ får ringa syrran sen och kolla hur man ska göra

imorgon blir det fika med bvc, sen avslutning med öppna förskolan med mikan innan man ska till pappa :)

full rulle hela morgondagen :P

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards