A New Chapter

Alla inlägg den 5 maj 2013

sol

Av anewchapter - 5 maj 2013 11:45

lillan ligger och sover i min famn :) vågar knappt flytta henne då hon kanske vaknar

tror vi går till parken sen när hon vaknat :) solen skiner och det är ju kanonvädet ute :D så blir nog gunga lite sen

måste diska sen med :/ så trist att diska diska diska

sen fundera på vad pappa ska få. han fyller år på tisdag och är alltid lika svår att köpa till

kram

Av anewchapter - 5 maj 2013 09:09

Det är så underbart nu när solen äntligen hittat hit! Flera dagars värme har varit och även om det varit lite blåst så har det inte varit så farligt!

 

Idag är det mest en chilledag :) Ska göra lite småsaker bara

 

Ska även försöka hitta lite mer recept man kan skriva ut! Om ni inte vet går jag på lchf och har nu... ok försöker... gå på strikt lchf. Det går sådär :/ men det är en stor förändring att sluta helt med kolhydrater :/ När det är strikt så är det max 20 kolisar per dag. Så ja, på allt jag ska köpa ska jag kolla innehållet BLÄ!

 

Skulle vägt mej imorse men glömde det :( har laddat ner en app som heter viktkoll och förde igår in alla vikter under året :) Det är ett par viktnedgångar, en stilla och sen två uppgång (förra mån) Så nu ska jag fan kämpa hårt! 

 

Har ävne mätt mej runt mage höft lår för att se om det minskar. Jg kan ju ha byggt mer muskler vilket har gett viktuppgång, men om det har det borde det minska på något av de ställena :)

 

så i juli kommer det bli en massa nyttigheter som sallader och sånt :) Det enda svåra nu är när man ska fika :/ har dock fått bra tips om vad man kan köpa med sig så det känns bra!

 

tja det var allt från mej



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27 28
29
30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards