A New Chapter

Alla inlägg den 27 november 2011

Av anewchapter - 27 november 2011 20:30

Då döptes jag :) Det känns lite konstigt faktiskt :)

Det var jag, Johan och en tjej till som döptes samtidigt. Lite skoj faktiskt

 

jaja, idag har jag mått rätt bra och varit pigg att orka med lite mer

 

Hannes skulle åkt hem innan men pga stormen så stannar han inatt med.

 

Så idag har vi varit hos mamma och pappa och ätit middag :) Var kul att kunna visa honom var jag vuxit upp

Mikan och Jakob var med där så det var en trevlig eftermiddag hos tha family :P

 

sen åkte vi och handlade innan vi åkte hem och tog det lugnt resten av kvällen. Jag tog mej även ork och borstade Evoca lite och fick ihop en hel del hår. Får ta Cola i dagarna

 

ska försöka äta lite mer och oftare. Tror min magsäck krympt eftersom jag blev mätta av två mackor haha

 

nej nu ska vi se på best of the best 4 :P

 

kram

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards