A New Chapter

Alla inlägg den 17 november 2011

Av anewchapter - 17 november 2011 22:45


Bjuder på en bild på Cola som av någon anledning var lite extra

kelsjuk ikväll. Kanske är det skendräktigheten som är på väg bort

Jag passade dock på att ta kort eftersom de här tillfällena med

Cola är otroligt sällsynta <3 

Av anewchapter - 17 november 2011 19:15

Nu har Ann kommit och har hunnit få lite mat från mina förädrar :) nu våntas en massa skatt och prat här hemma och en såklart lugn kväll :)


imorgon blir det som vanligt furuboda och senare på kvällen ska jag och Hannes gå och kolla på Twilight Breaking down part 1 :D all tid man väntat så är det dags nu :D:D


nu ska jag vara social men lenny ska snart ringa som alltid :)


kramis från mej å valis

(valis har kepsen och jag glasögon)

 

Av anewchapter - 17 november 2011 11:27

Vid den här tiden brukar jag tillbringa inne i stan. jag är med i ett projekt där jag är mellan 10-11 varje vardag. Men av någon anledning ringde inte mon mobil och jag vaknade 10.35 Inte så lönt att gå in när det tar 20 min att gå :/


Så nu har jag gått ut med hundarna och ätit frukost. Det är viktigt nu att jag äter minst 3 mål om dagen. samt ett par mellanmål. Känns konstigt att behöva tänka på någon annan än sig själv, men nu har jag en till som behöver näring för att växa och utvecklas på rätt sätt.


Jag vägde mej idag: 89 kg

Det innebär att jag gått upp ca 1 kg sen jag vägde mej sist (dvs 4 november)

Sen om det beror på barnet i mej eller om jag varit lite onyttig vet jag inte. Men ska göra allt för att gå upp för mycket iallafall :)



Ni undrar kanske om jag hafr några besvär ännu?

- Igår hade jag molvärk i magen. Detta får man tydligen då livmodern växte. Var först livrädd att något var fel men det är tydligen rätt vanligt att man får det.

- Ett mycket mycket lätt illamående. Inte så jag behöver kräkas, mer som du måste äta något illamående

- Ömma bröst är jag osäker på eftersom jag brukar få det under mensen. Frågan är hur länge det sitter i nu :P

- Känsligare bröstvårtor vilket är grymt irriterande haha


Det var allt än så länge :)



Dagen idag består av lättare städ, sätta in tvätten samt diska.Sen ska jag till päronen med och lämna bilen då pappa ska byta till vinterdäck


måste nog sätta fart nu :P

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards