A New Chapter

Alla inlägg den 21 november 2011

Av anewchapter - 21 november 2011 21:16

Nu ska jag snart sova :)


imorgon ska jag på morgonmötet för att få hjälp med min intresseanmälan.


Har varit ute med hundarna i ca 2 timmar med angela och andreas, sen slutade det med att vi hamnade hos angela och åt korv till kvällsmat medan hundarna busade rundor som galningar :P Moltas är riktigt galen ibland och har lite svårt att slappna av, men det kommer.


illamåendet försvann vid 14 tiden, men har på sätt och vis legat kvar på ytan på ett konstigt sätt. Har kunnat göra saker utan att vilka kräkas iallafall.


Nej, nu måste jag fixa och dona lite innan jag ska kolla på en film.

Av anewchapter - 21 november 2011 16:30

det verkar som om jag måste skjuta upp mina planer om att flytta, även om det känns trist så gör jag det för bebis skull. jag lyssnade på dem erfarna den här gången, för att kunna ta rätt beslut.


imorgon ska jag fixa lite med en intresseanmälan, sen ska jag nästa vecka ringa runt till olika företag och försöka fixa en praktikplats som ka ge mej jobb. Även om det bara blit 6-7 mån arbete så är det bättre än inget alls. Tydligen baseras mammapeningen på det ändå.


om jag försöker leva snålt så kanske jag kan spara ihop till en flytt och hitta en bättre lägenhet under min mammaledighet. om jag nu kommer så långt.


Tja, det var väl det mötet handlade om idag. Vi ska träffas igen nästa onsdag för ett uppföljningsmöte.


Xoxo så länge

Av anewchapter - 21 november 2011 11:36

så då  var min första dag med illamående avklarad... fast jag mår fortfarande illa till från


trodde först det var hunger men trots att jag ätit mådde jag kasst. när jag var ute med hundarna.. ja den biten ska vi nog inte prata om! Fy vad jobbigt att gå och känna hur illamåendet kom och man trodde man skulle spy!

jag hoppas det inte håller i sig men man vet ju aldrig :/


varit på furuboda och fårr lyssna på om idellt arbete. inte så skoj och jag är dödstrött!!



mer tecken:

illamående på morgon

alltid hungrig trots jag ätit

sömnproblem

inte säker men mina bröst känns m/större


dock känns det bra eftersom det är normala problem :P



kramis

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards